mandag 30. januar 2012

Park Inn by Radisson Haugesund Airport Hotel, Karmøy - januar 2012

Bidragsyter får ordet:
"Vyrde Redaktør,
Dersom nokon lurer på kva toppen av optimisme er, så har eg eit godt forslag til dette:
"Det er når ein har konstatert manglande dorullbrett ved innsjekking på eit hotell, og likevel sjekker om der er dorullbrett på dag nr to."
Sjølv er eg stort sett optimist av natur, men når det gjeld sjansen for at eg slår meg til på dette hotellet ved framtidige ærend i området så begynner eg å bli pessimist.
Vennleg Helsing
Jostein"
Takk til Jostein for bidrag og kommentar, utfordringen er jo å finne husly så nær flyplassen der oppe... kanskje det er grunnen til at man slopser med brettingen, man vet at folk er avhengige av å bo så nær flyplassen okke som... Her bør ordfører Simonsen ta affære! Takk til bidragsyter Jostein.

Ingen kommentarer: